In Sydney! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Wouter Sjerps - WaarBenJij.nu In Sydney! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Wouter Sjerps - WaarBenJij.nu

In Sydney!

Door: wouter

Blijf op de hoogte en volg Wouter

09 Januari 2010 | Australië, Sydney

Zo, gisteren zijn we weer in Sydney aangekomen. Voor we hierheen kwamen hebben we wat lopen chillen aan het strand. Het surfen wil bij mij nog niet zo lukken helaas, ik vang meer schaafwonden dan golfen. Helaas is ons surfboard eergisteren overleden toen wederom een vin afbrak en er nog maar 1 over was. Binnenkort gaan we maar ergens een tweedehandsje op de kop tikken. Brett z'n vader en stiefmoeder waren ook nog even langsgekomen vanuit Bali om Brett's verjaardag te vieren. Dat deden we door "even goed te eten en een lekker biertje te drinken". Ondanks het matige weer was het een gezellige dag geworden, afgesloten met barbecuen aan het strand. Nu zijn we in Sydney ingecheckt in het goorste hostel in de meest foute buurt dus dat gaat een gezellige week worden.
Nog succes met de sneeuw en de kou in Nederland, wij gaan straks weer in korte broek de zon in.

  • 09 Januari 2010 - 04:51

    Pap:

    Hallo Wouter, leuk om weer een verslagje te lezen. Straks gaan we bellen en horen we de rest.
    Bij ons is er voor vandaag weer een weeralarm. Erg koud en harde wind met een gevoelstemperatuur van -20 en veel stuifsneeuw verwacht. Dit wordt waarschijnlijk een winter die de geschiedenisboeken gaat halen. Door de vele sneeuw is een elfstedentocht nog niet in zicht. Er is wel heel veel ijs, maar van slechte kwaliteit.
    Iedere 1 of 2 dagen is er nieuwe sneeuw dus ik blijf bezig met het pad en stoep schoonvegen :-(
    Veel plezier in Sydney verder.

  • 09 Januari 2010 - 09:27

    Jan:

    Pap heeft gelijk. We houden ramen en deuren gesloten. Ik heb wel een nieuwe waardering gekregen voor pinguïns: waggelen is veel beter dan lopen als je je over het ijs moet bewegen. Toen ik dat nog niet wist, ben ik achterover op mijn hoofd gevallen - het deed auw. Ondertussen is al het strooizout op in Nederland (echt waar) en heeft de NS een tekort aan treinen omdat alles stuk is gegaan.
    Groet,
    Jan

  • 12 Februari 2010 - 10:49

    Marieke:

    W,

    Ik was aan het chillen en jammen met mijn homies (lees: ik moest geluid produceren om Skype te testen) en toen dacht ik aan "Phatt Island Jail" en toen dacht ik aan jou! Monkey Island II heeft een gruwelijke soundtrack, en jij bent ook gruwelijk. In de positieve zin dan.
    Met mij gaat alles nog immer sehr gut, en ik heb ook coole verhalen over jouw recente avonturen gehoord. Kortom, je t'embrasse! <3

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

australië (en azië)reis!

Recente Reisverslagen:

25 Maart 2010

Chillen in Queenstown

07 Maart 2010

Mt. Doom is goed te doen

28 Februari 2010

Dag dag Australie!

09 Januari 2010

In Sydney!

05 Januari 2010

In Kiama - Surfen!
Wouter

Actief sinds 03 Nov. 2009
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 7137

Voorgaande reizen:

09 November 2009 - 15 Mei 2010

australië (en azië)reis!

Landen bezocht: