In Kiama - Surfen! - Reisverslag uit Kiama, Australië van Wouter Sjerps - WaarBenJij.nu In Kiama - Surfen! - Reisverslag uit Kiama, Australië van Wouter Sjerps - WaarBenJij.nu

In Kiama - Surfen!

Door: wouter

Blijf op de hoogte en volg Wouter

05 Januari 2010 | Australië, Kiama

Gelukkig 2010 allemaal! Wij zijn het nieuwe jaar begonnen in Sydney: de tent in een nabijgelegen plaatsje gezet en dan met de trein. Er heerste daar een beetje een koninginnedagstemming, hoewel het minder druk was dan ik had gedacht (Sydney is supergroot). Samen met ene Martin die vorig jaar ook met oud en nieuw in Sydney was hebben we gechilled in een parkje met een koelbox met biertjes. Beter uitzicht konden we niet wensen - we zaten vlakbij de brug waarvan af het merendeel van het vuurwerk werd afgestoken. Intussen zitten we in Kiama, een kustplaatsje meer ter zuiden van Sydney. Hier gaan we een paar dagen surfen tot 7 januari, dan komt Brett z'n vader naar Australie en gaan we Sydney verder verkennen.
Nog een mooi 2010 toegewenst!

• 05 Januari 2010 - 03:09

Cor:

Klinkt goed!
    Succes met het surfen. Kan je in Kiama ook snorkelen?
    Voor jullie alledrie ook een heel goed 2010 gewenst. Het begin kan in iedergeval niet stuk.

• 05 Januari 2010 - 11:15

Jan:

Surf's up dude! Kan je het een beetje?

Groet!

• 05 Januari 2010 - 15:58

Joep:

Hey gasten!

Ik moest ook maar eens wat van mij laten horen.

Aller eerst de beste wensen! Ziet er allemaal epic uit daar haha

Goede reis nog!

Groeten,

Joep

• 06 Januari 2010 - 21:06

Evert En Carla:

van harte gefeliciteerd met Brett's verjaardag.

• 09 Januari 2010 - 12:12

Oma Cis:

Jullie ook een goed en gezond 2010! Ben je al erg bruin? Groetjes!