In Adelaide - Post-Great Ocean Road - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Wouter Sjerps - WaarBenJij.nu In Adelaide - Post-Great Ocean Road - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Wouter Sjerps - WaarBenJij.nu

In Adelaide - Post-Great Ocean Road

Door: wouter

Blijf op de hoogte en volg Wouter

22 December 2009 | Australië, Adelaide

Na een lange stilte nu toch weer een update! Na vele perikelen hebben we toch een auto gevonden: een Ford Falcon Futura uit '97 genaamd 'Harrison'. Gekocht van een stelletje vrolijke Ieren voor $1400. Rijdt als een zonnetje, hoewel wel door de vorige eigenaren tegen een boom aangereden. Aan dat akkefietje heeft Harrison wat blikschade, een kapotte spiegel en een bumper die vastzit met vislijn overgehouden maar dat mag de pret niet drukken. Intussen hebben we met Harrison de Great Ocean Road getourd en zijn verder langs de zuidkust naar Mount Gambier gereden. Daarna naar de Grampians, een gebergte meer landinwaarts, alwaar we een week hebben gekampeerd. Nu zijn we in Adelaide tot de kerst en het plan is om met oud en nieuw in Sydney te zijn. Veel mooie natuur, kangaroes en koalas gezien. Alleen nog geen slangen en krokodillen helaas. Fijne kerst alvast!

• 22 December 2009 - 08:46

Jan En Ada:

Jeej, nieuws over mijn broertje! Go Harrison!

• 22 December 2009 - 12:09

Cor:

Hallo Wouter, leuk je weer gesproken te hebben en weer een update op je website te zien. Ik hoop dat jullie in Adelaide ook leuke dingen gaan meemaken en daarna een goede reis naar Sydney.
    We zijn benieuwd naar de foto's van de kangoeroes. En als je weer een koala hoort knorren: even een filmpje maken!

• 23 December 2009 - 18:02

Moira:

Die met vislijn zijn de beste! Ik wil wel kerstfoto's vanaf het strand!

groetjes

• 23 December 2009 - 21:06

Tho (broer Van Tijn):

Hallo wouter,

fijn wat van jullie te horen.

Ik check iedere dag jullie sites voor een update... goed dat de radio stilte weer is verbroken ;)
    want kamperen in de bushbush is voor jullie natuurlijk een geen feest zonder computers enzo.

Zeg even tegen tijn dat 7 dagen niet wassen echt super vies is.

ook hoorde ik over beestjes in het water die in je plasbuis kunnen gaan wonen als je je daar in wast inplaats van een douche haha.

have fun groeten!

tho (bro van tijn)
    en saar

• 23 December 2009 - 21:44

Yorick:

Der Wouter!

Een Ford die Harrison heet en bij elkaar gehouden wordt door vislijn, wat heb je nog meer nodig in het leven? :D Daar moet jij de kerst wel mee door kunnen komen! Een fijne kerst aan jullie allemaal, daar op het strand! (met TWEEËNDERTIG GRADEN zie ik, je weet dat hier 10 - 20 cm SNEEUW ligt en het hele land ontregeld was?)
    En oh ja, foto's! :D

• 01 Januari 2010 - 23:59

Cor:

Aangezien de updates van Wouter niet zo frequent zijn :-( dan maar een korten update vanuit Nederland voor de fans die deze site volgen.
    We hebben Wouter vandaag weer via de telefoon gesproken, alhoewel de verbindingen super slecht zijn en vaak verbreken. De mannen zijn op een camping 50km van Sydney aangekomen, want de hostels in Sydney zijn vol. Misschien is dat komende week beter als ze Kerstvakantie voorbij is. Met oud jaar hebben ze uiteraard met 1.5 miljoen mensen naar het vuurwerk gekeken. Komende dagen gaan ze de omgeving van Sydney bekijken. En over ongeveer een week komt de vader van Brett op visite.