In Melbourne II - Auto gevonden? - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Wouter Sjerps - WaarBenJij.nu In Melbourne II - Auto gevonden? - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Wouter Sjerps - WaarBenJij.nu

In Melbourne II - Auto gevonden?

Door: wouter

Blijf op de hoogte en volg Wouter

29 November 2009 | Australië, Melbourne

Zo, intussen zijn we al bijna twee weken in Melbourne dus tijd voor een update! Hier is alles prima, het hostel The Coffee Palace is zeer relaxed (af en toe nogal een zooitje) en alleen het weer is een beetje wisselvallig. Het hostel ligt aan het strand in St Kilda waar 's avonds aan het strand de pinguins te voorschijn komen tussen de stenen. Sommige gasten zitten al jaren in hetzelfde hostel, maar wij proberen toch wel een auto te zoeken en op reis te gaan. Vandaag hebben we een Ford Falcon van een Fransman bekeken, en straks komt nog een Zweed (denk ik) met een Toyota langs dus hopelijk gaat dat lukken. Zodra we een auto hebben gaan we de Great Ocean Road afleggen en dan met kerst en oud en nieuw Sydney afschuimen. Het enige probleem is dat alle hostels daar al vol zijn dus dat wordt improviseren (of in de auto slapen). Groetjes!

  • 29 November 2009 - 04:38

    Cor:

    Hebben ze geen Ford Mustang? ;-)
    Goede reis naar Adelaide. Vergeet niet te stoppen bij de 12 Apostles.

  • 29 November 2009 - 08:30

    Ada:

    Hoi Wouter,
    neem een cuore! Ik denk dat ze die down under niet eens kennen!

  • 29 November 2009 - 10:04

    Marieke:

    Onzin! Luister niet naar deze dwazen, een wallaby is wat je nodig hebt! EVENTUEEL een kangoeroe, maar alleen als je geld op begint te raken.

    Dat jij gewoon tussen de pinguïns zit... Dat is... verse eieren, vriend. Verse pinguïn-eieren. Ik ben jaloers, alhoewel er hier bij mij in het veld niet alleen konijnen en eekhoorns, maar ook !fazanten! zitten, jawel. En bij het meer woont een ware ganzenkolonie.

    Ik kan me weinig sneu-ere dingen voorstellen dan jaren lang in een hostel zitten, terwijl je steeds ouder wordt. Ren, kleine Wouter, ren als de wind! Zelfs als het in een Ford moet. Ik hoop dat je een fijn dakje kan vinden in Sydney om onder te dommelen. <3

  • 29 November 2009 - 11:50

    Jan:

    Laat die pinguins met rust, die zijn lief! En je moet helemaal van hun eieren afblijven! Laat ze toch lekker chillen!
    Die ford falcon lijkt me een goed idee, als je dan een daihatsu tegenkomt kan je er vrij makkelijk overheen rijden. Maar ik zou voor de jappanner gaan, veel betrouwbaarder.

    Groetjes,
    Jan

  • 29 November 2009 - 13:23

    Yorick:

    Moet ik hier nog beginnen over Italiaanse schoonheid of zijn alle automeningen al langsgekomen? :P
    Ik zeg Ford voor de vetheid, Toyota voor de betrouwbaarheid, maar betrouwbaarheid is voor pussy's dus ga voor die vette Ford!
    Groeten aan de pinguins en regel gewoon een Sydneyse chick voor die slaapplaats, dat lijkt mij de beste optie! :D

  • 29 November 2009 - 19:24

    Moira:

    HEY!!!

    Neem er een van Bayerische Motoren Werke, altijd fijn! Nee weet je, het gaat niet alleen om de auto, maar ook (schijnt iedereen hier te vergeten) om de vorige eigenaar, en zoals je weet zijn Fransen niet te vertrouwen. Dus ik zeg: koop van de Zweed! Koop de Toyota! Snel het goede weer tegemoet! BLAZEN!!!

    groetjes,
    Moira

  • 01 December 2009 - 18:36

    Annie:

    Hey Wouter,
    Van je vader heb ik van deze je website gehoord.
    Leuk om je verhalen te lezen.
    Je maakt van alles mee. Leuk hoor!
    Geniet er maar lekker van! groetjes Herman en Annie en al je neven

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

australië (en azië)reis!

Recente Reisverslagen:

25 Maart 2010

Chillen in Queenstown

07 Maart 2010

Mt. Doom is goed te doen

28 Februari 2010

Dag dag Australie!

09 Januari 2010

In Sydney!

05 Januari 2010

In Kiama - Surfen!
Wouter

Actief sinds 03 Nov. 2009
Verslag gelezen: 105
Totaal aantal bezoekers 7142

Voorgaande reizen:

09 November 2009 - 15 Mei 2010

australië (en azië)reis!

Landen bezocht: