In Melbourne I - Auto gezocht! - Reisverslag uit Shanghai, China van Wouter Sjerps - WaarBenJij.nu In Melbourne I - Auto gezocht! - Reisverslag uit Shanghai, China van Wouter Sjerps - WaarBenJij.nu

In Melbourne I - Auto gezocht!

Door: wouter

Blijf op de hoogte en volg Wouter

21 November 2009 | China, Shanghai

Hey luitjes, even een korte update, ik heb nog 5 en een half minuut traag internet. Hier is alles chill, zitten in een groot hostel waar overdag slapen en 's nachts partyen de norm is. De klap van 8 graden in Shanghai naar 35 in Melbourne kwam hard aan, maar ik begin te aklimatiseren. Het is hier ook erg vochtig, gisteren regende het. We zijn nu op zoek naar een auto om de Great Ocean Road af te kunnen leggen. Het leven hier is een stuk prijziger dan in Shanghai, we spraken een Nederlands meisje dat in twee weken 2000 dollar er doorheen gejast had. Vooral eten en drinken is hier duur, vandaar dat alle backpackers hier smerige wijn ('goon' genaamd) drinken a 11 dollar per 4,4 liter. Mn tijd is op, groetjes!

• 21 November 2009 - 03:49

Cor:

Hoi Wouter, blij te horen dat je in Melbourne bent geland. De weersverwachting is gunstig. Komende week wordt het 20-25gr.
    Succes met de autotocht.

• 21 November 2009 - 09:45

Moira:

Hi!

Zo! 1000 dollar per week, das niet weinig, leefde dat meisje van restaurants in de duurste wijk van Melbourne? Maar over die 35 graden.... ging je daar ook niet een beetje voor, ik bedoel januari in NL is gewoon deprimerend. Heel veel succes iig met goeie auto vinden, zou mij natuurlijk niet lukken, maar jullie hebben vast meer verstand van. Succes!

gr. Moira

• 21 November 2009 - 11:06

Cis:

Hoi Wouter, fijn om weer wat te horen! Blijf maar bij dat dure meisje uit de buurt! leuk dat jullie gaan trekken, ben benieuwd, liefs