In Shanghai I - In Den Beginne - Reisverslag uit Shanghai, China van Wouter Sjerps - WaarBenJij.nu In Shanghai I - In Den Beginne - Reisverslag uit Shanghai, China van Wouter Sjerps - WaarBenJij.nu

In Shanghai I - In Den Beginne

Door: wouter

Blijf op de hoogte en volg Wouter

11 November 2009 | China, Shanghai

Hey iedereen, Brett en ik zijn gisteren veilig aangekomen in Shanghai en verblijven nu in het pittoreske Blue Mountain Youth Hostel. De gemeenschappelijke ruimte wordt gedomineerd door een aantal computers en mensen met eigen laptop. We moeten het dus zelf gezellig maken (gisteren met vier Zweedse dames en vandaag met een Amerikaanse man van middelbare leeftijd met dubieuze motieven gesproken) maar we kunnen dus wel jullie goed op de hoogte houden! Het contrast tussen de hypermoderne magneetzweeftrein waarmee we vanaf het vliegveld Shanghai binnenkwamen en de groezelige wijk waar het hostel ligt is groot. Verder is de stad vol met het geluid van claxonerende scooters en de geur van vis. Gisteren stormde en regende het ook nog eens, zodat we op onze jacht naar een paraplu al snel doorweekt waren. Gelukkig is het vandaag droog en zijn we met paraplu's bewapend!

• 11 November 2009 - 03:48

Cor:

Klinkt goed!

• 11 November 2009 - 08:37

Cis:

klinkt super, veel plezier

• 11 November 2009 - 09:07

Carla:

Ik geniet nu al van jullie verhalen. zài jiàn (ofwel tot ziens)

• 11 November 2009 - 17:43

Ada:

Ha lieverd,
    Geniet maar lekker! Hier zijn we druk met Sint Maarten...